Om mig

Hej jag heter Tuva. Jag är Hästintresserad och älskar hästar.Jag kommer nog skriva mycket om hästar i min blogg, men annat kommer jag juh också skriva,jag kommer nog skriva under helgerna, det är då jag har tid...

söndag, april 24, 2011

Hyr häst.

I dag ska jag tidigt till stallet för att hyra häst.
Jag ska hyra Cher gay i dag igen, han är så rolig att rida.

Det är en tjej i stallet som kom i går och ville rida, men eftersom det är uthyrning lördag och söndag så är de inga lektioner, då får man hyra häst . Så jag och min kompis sa att de kunde hyra en häst istället , och de ska de göra, och då ska jag vara lärare till henne för hon kan inte så mycket och min kompis kommer visa henne hur hon ska göra och vad hon ska göra på morgonen, och när jag kommer visar jag resten.

Min första buss på söndagar går kl,07:51 så jag är typ i stallet vid 08:20, jag blir så arg på bussarna för jag vill vara i stallet kl, 07:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar